رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:دشمن با هدف قرار دادن شهید سپهبد قرنی، اهداف بزرگتری را سر می پروراند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بیستمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: دشمن با هدف قرار دادن شهید سپهبد قرنی در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، اهداف بزرگ تری را در سر می پروراند.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   روابط عمومی ارتش، در این نشست که همزمان با سالروز شهادت شهید قرنی با عنوان "از قرنی تا صیاد" و با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس از نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی برگزار شد، حجت الاسلام آل هاشم ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان و تبریک روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان و نیز نکوداشت سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد قرنی؛ گفت: عزت، عظمت و اقتدار ارتش یکی از دغدغه های حضرت امام خمینی(ره) بود و ایشان از آغاز شکل گیری نظام اسلامی در ایران و تا پایان جنگ تحمیلی نیز بر این عظمت و عزت تأکید داشتند.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به جهت خلع سلاح کردن نظام و محروم کردن آن از بازوی پرتوان نیروهای مسلح، جنگ روانی شدیدی را علیه ارتش به راه انداخته و با شعار انحلال ارتش و تشکیل ارتش خلقی، قصد ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی را داشتند اما حضرت امام (ره) با تدبیر نورانی و دور اندیشی خاص خود فرمان به ماندگاری ارتش دادند و با نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش، پاسخی محکم به دشمنان انقلاب داده و بدنه ارتش را که از مردم مومن و معتقد به انقلاب اسلامی بودند، تأئید کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان این که بدنه ارتش و فرماندهان مومن و متعهد آن از تأئید امام خمینی(ره) روحیه مضاعفی گرفته بودند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقاطع زمانی مختلف و جریان های گوناگون همچون نا آرامی های معاندان نظام در روزهای آغازین پیروزی انقلاب در بعضی از مناطق کشور مانند شمال غرب، دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و نیز پس از آن، پاسخ اعتماد حضرت امام (ره) را داده و با تقدیم بیش از 48 هزار شهید و 126 هزار جانباز برگ زرینی بر اوراق پر افتخار خود و ملت افزودند. تا جایی که مقام معظم رهبری از ارتش با نام ارتش حزب الله یاد کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش شهید سپهبد قرنی را از اسوه های انقلاب اسلامی و شهید سپهبد صیاد شیرازی را از عوامل وحدت آفرین نیروهای مسلح برشمرد و گفت: باید جهت معرفی این اسوه های انقلاب و مانند آنها که تعدادشان نیز کم نیست تلاش بیشتری صورت بگیرد و الگوهایی ماندگار به نسل جوان کشور ارائه شود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از سرگرد عزیزی از پیشکسوتان دفاع مقدس و از مسئولین کمیته اسرای جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل به عمل آمد. 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا